SKRIVET: 2010-07-29, kl 18:11:19 | PUBLICERAT I: %%$$¤¤

I had alot to say...

Jahopp, det där var ju kul :S
Jag och Isa gick av vid stora torget och
på gott humör gick vi till simhallen, efter 1 fjärdedel av vägen
fick jag skoskav som in i sjutton. Men jag tänkte "skit samma vi ska simma och ha kul"
Efter det när vi kom till simhallen, var skiten stängd och bara Tinnis öppet, men vi vill ju inte bada ute så
då har jag plågats i onödan jävla skit...

Sen stack vi och fika och hälsa på min farmor och farfar lite.
Det blev hyffsat till slut men iallafall

Och just det, min väska färgade av sig så har förstört mina nya byxor med
som jag köpte på bikbok för några dar sen.
Hoppas det går bort i tvätten.

Puss från en VÄLDIGT missnöjd felicia


wictoria

hahaha. man går in via tinnis, betalar för både simhall&tinnis och sen går man in i simhallen via utevägen från tinnis :)



PUBLICERAT: 2010-08-06, 16:16:10 | URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: