SKRIVET: 2010-08-11, kl 17:14:30 | PUBLICERAT I: %%$$¤¤

A few bucks short to be worth a quater bill

Heje ;D

Va på stan med mamma igår, hon köpte skor till mig, ett poar nya Converse (från D.N.A)
Jag köpte Jeans på Carlings, Nice bajs :D

På kvällen såg jag på film med Isa vi såg klart Harry Potter och Halvblodsprinsen
Vi såg också Sherlock Holmes :D Den va lite nice :)

Idag, bäddade jag mamma och pappas säng för jag låg i den sist :P
Tuppade av där lite på morgonen. Sen lagade jag mat till mig (OVANLIGT)
Sen kom Farmor och farfar och vi satt och snacka lite ;)

Sen efter det kom Isa och vi såg på Narnia (Prins Caspian)
Vi gjorde också kola, som jag gav till mamma som tack för skorna ;D

Det var allt
Puss ;D


Emma :))

Sv; visst är det läckert! :D 10 månader, hihi :)



PUBLICERAT: 2010-08-12, 13:18:04 | URL: http://ebomgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: